Eğitimde kullanılan öğrenciyi tanıma tekniklerinden gözlem, anket ve görüşme teknikleri ile ilgili öğretmenlere bilgiler verilmiş ve yapılan sunum çercevesinde bireysel özellikler ve farklılıklar üzerinde durulmuştur. Ayrıca problem tarama listesi ile öğrencilerin sağlık,aile,eğitim-öğretim ile ilgili problemleri tanımlanmıştır. Sosyometri ve sosyogram ile öğrencilerin birbirleri ile olan ilişkileri çözümlenmiştir. Son olarak ise rol dağıtım tekniği ile öğrencilere kral,kraliçe,yalancı vb. gibi roller verilip grup içinde nasıl göründükleri anlaşılmaya çalışılmıştır.
Çalışmayı hazırlayan ve sunan Felsefe dersi öğretmeni Ayşe Gülce KORKMAZ ve Coğrafya dersi öğretmeni Kübra DURMUŞ'a ve katılımcı öğretmenlerimize teşekkür ederiz.